Online bestellen

Snel en makkelijk bestellen

Wij snijden de kaas vers voor u, daarna wordt deze vacuüm verpakt. Hierdoor kunt u de kaas drie maanden bewaren. Omdat wij vers van het mes afsnijden, zijn kleine verschillen altijd mogelijk. Per kilo kaas is het verschil echter besllist niet meer dan 50 gram.

Verzendinfo

In de regio worden de bestellingen door ons bezorgd. In de rest van Nederland gaat het via Post-NL pakketdienst of DHL. Post NL is in Nederland onze vervoerspartner. Onze ervaring is, dat Post NL het momenteel erg druk heeft en niet kan garanderen dat het pakket binnen 1 werkdag kan worden bezorgd.

Daarom houden wij voor de zekerheid 2 werkdagen aan.

U kunt bij ons op diverse manieren betalen: via  IDEAL (directe overboeking),  Paypal, SOFORT Banking of Overboeking. In veel gevallen worden de producten direct na betaling verzonden. In enkele gevallen kan het iets langer duren

Heeft u ervoor gekozen uw bestelling zelf in de winkel af te halen, dan ontvangt u een e-mail zodra de bestelling klaarstaat. U mag uiteraard ook zelf een dag bepalen.

Levering* NL – binnen 2 werkdagen, ook op zaterdag!* EU – drie tot vier werkdagen!* Buiten EU ongeveer 10 werkdagen!

Tijdens extra drukke periodes kunnen afwijkende levertijden gelden.

Pakketten versturen naar het buitenland? Vraag naar de mogelijkheden.

Verzendtarieven

Voor het verzenden in Nederland:

Tot 10kg. € 5,95
Tot 25 kg. € 13,50
Bestellingen boven € 75,- gratis verzending!

 Voor het verzenden naar Duitsland:

Tot 2kg. € 12,00
2kg-5kg. € 16,00
5kg >      € 19,00

Klantenservice.

Mocht er toch iets niet volgens uw verwachtingen voldoen kunt ons daarover van maandag t/m zaterdag telefonisch op de hoogte stellen op het nummer 046-426 78 77 en uiteraard via info@dekaaserij.nl. Wij zullen dan ervoor zorgen dat het snel en correct wordt afgehandeld.

Retourbeleid

14 dagen bedenktijd

Bij de kaaserij kunt u een artikel (met uitzondering van verse producten) binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is en (indien mogelijk) in de oorspronkelijke verpakking met de originele productstickers. De verpakking van het product moet in originele staat zijn. Voor producten die beschadigd of niet compleet zijn worden extra kosten in rekening gebracht afhankelijk van de resterende waarde van het product.

kosten

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Uiteraard niet als De Kaaserij in gebreke is gebleven, dan zullen wij deze voor onze rekening nemen. Neem altijd eerst contact met ons op voordat iets eventueel retour gestuurd gaat worden.